sorg och glädjetårar samtidigt

jag är nu lite gladare, tur att det kommer en fjärde säsong på heroes, men skit att den tredje är slut nu. vill gråta av sorg och lycka på samma gång, undrar om det är möjligt?
dessutom har jag feber och var ändå tvungen att släpa mig till skolan eftersom jag inte kunde missa min engelska redovisning. men den gick ju skit eftersom jag inte var riktigt vaken i huvudet. hade boksamtal i måndags och imorn har jag religionsprov, okej det är bara ett G-prov men iallafall. och på fredag ska jag lämna in en debattartikel. jag trodde det var svårt att skriva en sån, man fan inte så här svårt. kommer ingen vart fast jag har all fakta och skit. sen efter lovet är det massa saker som ska vara klara direkt vecka 2 och 3. blir stressad som fan, livet är bra sorgligt.

fast jag är nog mest glad iallafall, ska på oasis i februari och på coldplay i augusi. det är ren lycka det även om det är långt kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0