blandat

känns väldigt oroligt med heroes just nu, om säsongen slutar typ nästa avsnitt tror jag att jag dör! faktist, jag tror jag dör på riktigt :/

dessutom har jag nu bestämmt mig att jag inte ska röka något mer efter min födelsedag, det betyder att jag bara har 19 dagar på mig att röka klart för hela mitt liv. känner stor press nu ! men troligtvis kommer jag att bryta löftet en minut efter jag börjar. jag vill kunna klara mig ! det är bara de första två veckorna som kmr vara pain tror jag, sen har jag nog vant av mig ganska mycket iallalfall.

snart är det även jul och jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa till mig pöjke, det är väldigt jobbigt just nu, eftersom det säkert kmr bli något tråkigt och dåligt då juuuu ! BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0