fredag

idag (igår om man ska vara petig på 1 timma) var sista valdagen,
vilket i princip innebär att du måste ha bestämt din framtid,
(iallafall om du frågar mig, många tycker dock inte det)
det betyder iallafall att vi naturare skulle välja 400 poäng helt fritt,
som vi ska läsa nästa år tillsammans med den inriktning vi valde.
jag har velat fram och tillbaka hundratio ggr,
har i princip bara kvar två kurser som jag ville läsa i början,
har gjort många sväningar och bytt inriktning och massa.
har haft grov ångest och det har känts som att livet går under,
ett antal ggr.
men nu är det iallafall överstökat och det finns ingen återvändo, typ.
jag har tillslut valt inrikting natur (Biologi B, Kemi B & Fysik B(300poäng))
och valt till Matte E, Programering A&B, Psykologi B, Samhälle B & Grafisk kommunikation A,
och så har jag bett om att få läsa 100 poäng extra,
för att jag vill ha så roligt jag kan i trean och inte gräva ner mig i plugg,
eftersom jag vill läsa Fotografisk bild A också, vilket bara innebära foto och retuschering.
jaja, vi får se hur det blir sen, hoppas att alla andra är lika nöjda med sina egna val.
pussgonatt och tack för en fin OS-kväll Anna Haag!
och sportkommentatorer som bara skriker läten, LOVE IT SO F*CKING MUCH !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0