igår och idag

gårdagen spenderades sovandes till klockan tio,
sen bar det av till gymmet själv,
och efter det blev det engelska mellan 13.45 & 15.00,
vi diskuterade shakespeare och gjorde värdelösa saker,
jag åkte därefter hem till Baby C där jag åt toast,
sen så kollade vi på top chef, the 70s show och the big bang teori,
tre galet bra serier, speciellt den sistnämda!
sen byggde vi tågbana med martin och ritade,
sen lade vi pärlplattor och jag fick ta med två hem, jippi !
jag älskar förövrigt att lägga pärlplattor, avstressande hallå ?
leka tåg är dock inte en favorit men vad gör man inte för martin !

idag vaknade jag av brutal mensvärk,
hallå jag borde fått mens i måndags och inte idag ?
blev galet sur för missar tre lektioner, hemskt när man går natur !
men sen insåg jag att jag iallafall kunde plugga i sängen,
och försökte då räkna fysikuppgifterna, fattade noll och blev sur.
försökte då istället att skriva labbrapport, fattade noll och blev arg.
försökte banka in perspektiven i psykologin och det fattar jag,
men har svårt att få in skiten i hjärnan, kan inte hålla isär dom !
mådde lite bättre efter en dag med datorn på sägen, tabletter och choklad,
(räddaren i nöden när man har mens, gaaaaah underbart)
så då åkte jag in och körde dansfys med maria,
gick mycket bättre än första gången men vi är fortfarande sämst.
haha, roligt att man känner att man blir bättre iallafall.
när jag kom till alleplan mötte jag upp Baby C och pussades lite,
fick även mitt vin som jag ska ha till ett party nästa helg,
eftersom vi inte kmr ses innan dess typ.
orka åka tillbaka till bajs lumpen och springa runt att skjuta,
var här hemma med mig istället !
aja, sen kom jag hem och har kollat igenom frågorna till boksamtalet,
detta äger rum imornbitti och jag tror det kommer gå vägen,
tur att vi delade upp grupperna annars hade jag typ fått IG, HAHAHA.
funderar dock på att helt seriöst hoppa i säng nu och läsa lite psykologi,
sen sova.
men tror inte att jag kmr kunna somna, men jag vill vill vill !
jag har känt mig trött i över en vecka nu,
gillar det inte !
önska mig lika till nu alla små söta !
PUSSSSSSS PÅ RUMPAN OCH LÅNGT INLÄGG !

Kommentarer
Postat av: carl

vi saknade dig på rådet idag...men min debut gick bra! :D

2010-02-03 @ 22:27:23
URL: http://cvadraten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0