onehundredandone

Har varit tomt här på ett tag. Mycket som händer och har hänt. Flytten gick bra men pajade ryggen lite till, unnade den en massage men är fortfarande inte uppmjukad ordentligt så ska ge den en omgång till. Min kropp är jäkla dyr i drift. Behöver massa annat förutom mat vilket är frustrerande. Har annars skrivit en till tenta, varit på underbar konsert och umgåts intensivt med mina älskade. Problemet är bara att de två som betyder mest har lämnat landet för värme och äventyr på obestämd framtid tidigt imorse. Har inte förstått det än, har inte fällt en ända tår. Ni som känner mig vet att jag gråter till allt och hela tiden men nu kommer inget. Tror att jag kan ringa om några minuter och säga att jag kommer över om en halvtimme. Det går tyvärr inte längre eftersom dom är minst 12 timmars flyg bort. Undrar när jag kommer inse att dom inte kommer hem om en vecka och om jag isåfall kommer krascha lite då. Ska försöka se det som en möjlighet till att umgås mer med dom jag träffar sällan och fördjupa dessa vänskaper men ser risken att jag stänger in mig. Har i alla fall redan bokat in biodejt med härlig vän till veckan så har startat bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0