ninetynine

Hatar verkligen att jobba. Vill aldrig någonsin jobba heltid är känslan jag haft så länge jag har jobbat. Man är för trött och sliten och orkar inte göra något efter jobbet. Inte jag iallafall. Har försökt plugga men går inte alls efter en hel arbetsdag. BUHU. Hoppas på att kunna gå hem typ tre under resten av veckan så jag kan vila hjärnan två timmar innan jag sätter igång med pluggandet. Men pengar är alltid trevligt.
 
Ska spendera en del av mina pengar i januari/februari vilket känns jäkla härligt. Blir inte Afrika än som planen var utan skjuter upp det på obestämd framtid, utan stannar kvar i Europa eftersom jag ger mig iväg själv. Känns säkrare om allt skulle skita sig och jag gråter och vill hem. Lättare och billigare att ta sig hem snabbt från Europa än Afrika. Behöver miljöombyte en stund. Komma ur soffan och rummen jag ständigt befinner mig i. Hamna i ny kontext. Ända anledningen till att jag orkar jobba. En hel dags arbete innebär minst två levnadsdagar på en bättre plats. Härligt att jag klagar fast jag jobbat två dagar den här månaden och kommer jobba tre till om man räknar hela den här veckan till oktober. Känner mig som en bortskämd snorunge när jag tänker efter. Tant ena dagen och snorunge nästa. Jag byter skepnad ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0