onehundredandseven

Om två dygn borde jag ligga i sängen och försöka sova eftersom jag ska sätta mig i bilen senast 06 morgonen efter. Då börjar resan på mer än tre veckor. Tanken att jag ska hitta mig själv och bara leva här och nu, känna efter ordentligt samtidigt som jag upplever nya städer. Är mest rädd för att jag inte kommer orka bära ryggsäcken och att jag inte kommer finna något. Att jag bara har en härlig semester och upptäcker nya miljöer. Men blir det så är det inte mycket att göra åt utan bara inse att det kommer ta längre tid. Har precis som jag trodde haft det lugnt och skönt sen i måndags och bara fixat grejer som behövs och hängt med vänner. Nu är det bara helgen kvar sen blir det att vara helt ensam och roa sig med människor jag inte känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0