onehundredandsix

Det här med håret då. Har ju skrivit här att jag skulle vilja kapa av allt efter att jag färgat klart. Har nog inte färgat klart men insåg hur mycket skönare det skulle vara att resa korthårig. Att kunna duscha snabbt och att det torkar ännu snabbare. Befrielsen att slippa gå ut och få isbitar till hår. Så jag gick och klippte av en halvmeter tofs. Det har kommit massa fördelar med detta. Jag kan gå på toa utan att behöva ha koll på håret. Jag kan dricka vatten ur kran utan att håret blir blött. Jag slipper allt detta långa hår som ligger överallt där jag befunnit mig. Duschningen går mycket snabbare. Det är inte ivägen genrellt. Kommer säkert upptäcka massa positiva saker med att slippa håret. Ändå negativa hittils är när det blåser så kommer det i munnen, fast det är jobbigt med långt hår när det blåser också.
 
Photobooth, redigerat på en massa sätt i iPhoto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0